Pracovní místo ( referent/ka odboru Hospodaření s majetkem státu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem v účetnictví odboru Hospodaření
s majetkem státu
Požadavky na uchazeče:
vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu stavebně technického směru, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebně technického směru, schopnost orientace ve stavebních výkresech a dokumentaci, znalost zákona č. 219/2000 Sb. a ostatních právních předpisů týkajících se předmětné oblasti výhodou, zkušenosti se správou majetku výhodou, znalost práce s PC (MS Office, ASPI, internet), adaptabilita ve vnitřních informačních systémech Úřadu, samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
Charakteristika pracovního místa:
zajišťování majetkové správy – nabývání majetku, zajištění jiných forem dispozice s nabytým majetkem a jeho následná realizace, spolupráce s archivy, příslušnými katastrálními pracovišti, matrikami a obcemi, komunikace s fyzickými osobami a zajišťování technické správy, včetně posuzování technické dokumentace, příprava technických podkladů pro výběrová řízení, atd.
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: od 1. listopadu 2018, pracovní poměr na dobu určitou
Místo výkonu práce: Plzeň
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením s podmínkou schopnosti realiz