Pracovní místo ( Obchodní asistent/ka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pozice je vhodná i pro OZP.
Cíle a odpovědnosti:
Cílem asistentky je poskytnout poradci (manažerovi) 100% podporu a pomoc při řešení veškeré dokumentace s klienty, intervencemi a podporovat jeho obchod.
Klíčové odpovědnosti:
1. Nulová chybovost, výborná orientace v kalkulačkách a pojistných produktech
2. Zvýšení časového fondu poradců
3. Zajištění komunikace s klienty v kmeni poradců + příprava (domluva) schůzek na další týden dle dohodnutých časů - termínů - s poradcem
4. Příprava nových akvizičních příležitostí pro poradce (manažera)+ příprava (domluva) schůzek na další týden dle dohodnutých časů - termínů s poradcem (manažerem)
5. Příprava kontaktů na potenciální spolupracovníky pro manažera + příprava (domluva) schůzek na další týden dle dohodnutých časů - termínů - s manažerem
6. Zajištění bezchybného odesílání smluv na BT
7. Uvádění klientů
8. Zajištění čistoty v prostorech centrály
Požadujeme:
komunikativnost, příjemné vystupování, spolehlivost, pracovní nasazení, loajalitu, chuť se učit, smysl pro odpovědnost, systematičnost a organizovanost, schopnost dotahovat věci do konce, znalost Word, Excel, Power point.
Volné místo obchodní asistent/ka pro lokalitu Plzeň.