Pracovní místo ( telefonist/ka, asistent/ka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Životopis zasílejte na e-mail: martin.zenisek@das.cz
Vybraní uchazeči budou přizváni k osobnímu pohovoru.
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• komunikace se zákazníky (z 99 % pouze telefonicky, e-mailem, korespondenčně)
• aktivní oslovování potenciálních i stávajících zákazníků s nabídkou produktů a služeb
• poskytování telefonické informace zákazníkům společnosti, zpracování jejich požadavků, provádí změny v databázi
• péče o stávající zákazníky, udržování a rozvíjení vztahů
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• odpovědnost a sebereflexe
• výborné komunikační dovednosti v českém jazyce bez vady řeči
• pozitivní přístup k práci
• zkušenosti s telefonováním, praxe na call centru vítaná
• tah na bránu a velkou chuť uspět
• znalost práce na PC
• vhodné i pro absolventy
Nabízíme:
• DPP (3 měsíce), poté PP na dobu neurčitou bez zkušební doby;
- pracovní doba fixně: 8:30 - 14:30 (5,5 hodiny a 30 polední pauza)
• příjem 150 kč/h čistého (za 10 uskutečněných hovorů v délce jedná až dvou minut)
• pracoviště Agentura, Vejprnická 53, Plzeň
• pracovní mobil, notebook, kancelářské prostory, internet (práci nelze kombinovat z domova)
Volné místo telefonist/ka, asistent/ka pro lokalitu Plzeň.