Pracovní místo ( Referent/ka callcentra - zákaznická linka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
CV na e-mail: p_lencova@telemarketing.cz (nebo volat na tel. č. 777 716 405)
Náplň práce: přijímání příchozích hovorů klientů a vyřizování požadavků na zákaznické lince.
Jedná se o práci na zkrácený úvazek, směny dle individuální domluvy.
Požadujeme:
Dobré komunikační schopnosti (bez vady řeči), znalost práce na PC nutná (Excel, Word),
Nabízíme:
Zajistíme odborné zaškolení, možnost kariérního růstu, motivační složka mzdy,
Práce vhodná pro absolventy a ženy po rodičovské dovolené.
Provozní doba od 7 do 20 hodin.
Nástup po domluvě.
Volné místo referent/ka callcentra - zákaznická linka pro lokalitu Plzeň.