KOORDINÁTOR ZAKÁZEK | FULL REMOTE | ABSOLVENT

Pracovní místo ( KOORDINÁTOR ZAKÁZEK | FULL REMOTE | ABSOLVENT ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Máš rád/a vše pod kontrolou, rád/a koordinuješ a organizuješ? Nestačí Ti věnovat se jen administrativě, ale chceš i komunikovat, ať už se zákazníky nebo interně s kolegy z různých oddělení? A domluvíš se německy?

Hledáme PROJEKTOVÉHO KOORDINÁTORA PRO OBLAST ZAKÁZEK - NĚMECKÝ TRH. Tvým úkolem bude koordinace celého procesu objednávky od jejího přijetí až po interní schválení a obdržení platby.
V celém procesu budeš hlavní komunikační jednotkou pro zákazníky, ale i plánovací oddělení, výrobu, obchodní nebo finanční oddělení.

Nepotřebujeme zkušenosti v oboru. Jsi absolvent VŠ a hledáš práci po škole? Ozvi se! :-)

Náplň práce:
- Budeš zpracovávat a kontrolovat objednávku
- Komunikovat se zákazníkem, získávat od něho potřebné dokumenty a objednávku schvalovat
- Poté předáš požadavek plánovacímu oddělení
, výrobě, popř. doladíš detaily s obchodním týmem
- I po předání sleduješ zálohové platby, nákupní objednávky a řešíš případné požadavky na změny
- Dbáš na to, aby byly zákazníkům včas zasílány faktury a předávány informace
- Tvým hlavním cílem bude spokojený zákazník a včas zpracovaná objednávka
- V rámci finančních procesů budeš kontrolovat platební podmínky, inco podmínky, číslo PO atd.
A co je nejlepší:
- PRACOVAT MŮŽETE Z KANCELÁŘE V BRNĚ NEBO PLNĚ NA DÁLKU, POPŘ. HYBRIDNĚ

Vložit inzerát