Pracovní místo ( RECEPČNÍ / OFFICE KOORDINÁTOR, Pankrác ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Chcete pracovat pro společnost, která se pyšní oceněním TOP Employer nejen v Česku, ale také Evropě?
Hledáte práci v přátelské atmosféře, s moderními kanclářemi a s dobrou dostupností?
Jste proaktivní a nějakou tu administrativní zkušenost již máte?
Pojďte to tedy zkusit a přihlaste se na pozici Recepční! :)
Náplň práce:
- zajištění plynulého chodu recepce
- uvítání návštěv, příprava občerstvení
- vyřizování telefonátů, emailů, zajišťování kurýrů, taxíků..
- zařizování služebních cest (booking letenek, ubytování…)
- objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
- nákupy kancelářského vybavení vč. nábytku, elektroniky…
- administrativa (archivace smluv, zpracování účtenek)
- podíl na organizaci firemních akcí (VIP návštěvy, konference, oslavy…)
- komunikace se správou budovy vč. security
- ad hoc úkoly a další podpůrný office management :)
Lokalita: přímo na metru Pankrác
Nástup: ihned