Pracovní náplň
Prestižní IT společnost hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pozici VÝKONNÝ/Á ASISTENT/KA.
Co budete mít na starosti:
- komplexní organizační a administrativní podpora nadřízeného
- zajištění chodu kanceláře
- správa kalendáře nadřízeného a vyřizování určitých požadavků v jeho zastoupení
- příprava prezentací a reporting
- zodpovědnost za vedení osobní agendy, korespondence a telefonátů
- úzká spolupráce s dalšími oddělením - HR, marketing, apod.
Nástup: ihned
Lokalita: Praha 4
Dlouhodobá spolupráce
Požadujeme
- SŠ / VŠ
- výborná znalost češtiny a angličtiny (min. C1)
- praxe na obdobné pozici, ideálně ve velké mezinárodní společnosti
- uživatelská znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
- výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti
- analytické schopnosti a logické uvažování
- flexibilita, proaktivní přístup, samostatnost a ochota se učit
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- sick days
- stravenky
- flexi pass
- příspěvek na životní a penzijní pojištění
- možnost home office