Administrativní podpora prodejního týmu | němčina nutností


Pracovní náplň

Jste komunikativní a máte němčinu na velmi dobré úrovni? Chcete pracovat pro mezinárodní společnost?

Nabízíme administrativní pozici, kde bude hlavní náplní práce administrativní podpora sales týmu a komunikace se zaměstnanci obchodního oddělení v německy mluvících zemí, převážně Rakouska. Pro tuto pozici jsou velmi důležité komunikační schopnosti a ochota učit se novým věcem. Kandidát bude na pozici a na práci s interním systémem plně zaučen, požadavkem je pouze uživatelská znalost PC. Pozice je vhodná i pro absolventy se zájmem o práci v zahraniční společnosti, kde budou mít možnost kariérního růstu.

Náplň práce:
- komunikace se zaměstnanci obchodního oddělení v německy mluvících zemí a vyřizování jejich požadavků
- práce s emailem a interním systémem omnitracker
- administrativní podpora sales týmů

Datum nástupu: ihned
Lokalita: Praha 10 - Strašnice

Požadujeme

- znalost německého jazyka na úrovni C1/C2 (komunikace na denní bázi)
- ochota pomáhat a učit se nové věci
- trpělivost a preciznost při práci s daty a smlouvami
- administrativní zkušenost výhodou, ale ne podmínkou

Nabízíme

- možnost dlouhodobé spolupráce a kariérního růstu
- plné zaučení a osobní mentoring
- po zaučení možnost práce z domova
- flexibilní pracovní doba - fixní část 9:00 - 14.30
- 25 dní dovolené
- 5 sick days (nárok po šesti měsících)
- plně hrazené stravenky
- Cafeterie - 6000 bodů na rok (nárok po zkušební době)
- Multisport karta - 50% hrazená zaměstnavatelem
- penzijní připojištění, životní pojištění

Detaily nabídky Administrativní podpora prodejního týmu | němčina nutností

Firma

Grafton Recruitment s.r.o. ( personální agentura )

Pracovní poměr

Plný pracovní úvazek

Vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Zaujala vás tato nabídka?

Vložit inzerát