Pracovní místo ( BACK OFFICE SPECIALIST, až 45 000 Kč, Praha ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Baví Vás administrativa? Máte zkušenosti se zajišťováním chodu kanceláře? Dorozumíte se anglicky?
Tak nám pošlete Váš životopis!
Vaší náplní práce na pozici BACK OFFICE SPECIALIST bude:
* nákup kancelářských potřeb a správa kancelářského vybavení
* zajištění informací o výrobcích a propagačních materiálů pro dealery
* řešení požadavků od zákazníků a dealerů
* organizace faktur CZ a SK a jejich zasílání, zajištění překladů různých materiálů
* příprava osvědčení o identifikaci vozidla a obdobných dokladů
* spolupráce s marketingovým oddělením v úkolech, které vyžadují sběr dat, sociální média,
eventy a jiná setkání
* správa docházky zaměstnanců kanceláře
Nástup: ihned
Mzda: 38 000 - 45 000 Kč - dle zkušeností
Lokalita: Praha 7
Smlouva: do konce roku, poté prodloužení