ADMINISTRATIVA a KOMUNIKACE s KLIENTY, 30 000 Kč

Pracovní místo ( ADMINISTRATIVA a KOMUNIKACE s KLIENTY, 30 000 Kč ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Máte zkušenosti v administrativě a baví Vás komunikace s lidmi? Pak hledáme právě Vás! Pošlete nám svůj životopis a odstartujte svoji kariéru ve finanční společnosti poskytující platební terminály.

Náplň práce:
* denní korespondence s klienty a práce s interními systémy
* výpomoc se smluvní dokumentací pro nové i stávající klienty
* řešení požadavků klientů
* spolupráce s obchodním týmem
* vyhledávání a analýza informací o klientech
* a další administrativní činnosti

Nástup: červen 2020
Pracovní doba: 40 hodin týdně
Lokalita: Praha 10
Mzda: 30 000 Kč
Smlouva na dobu určitou s možností prodloužení

Vložit inzerát