OSOBNÍ ASISTENTKA na PLNÝ nebo ZKRÁCENÝ ÚVAZEK

Pracovní místo ( OSOBNÍ ASISTENTKA na PLNÝ nebo ZKRÁCENÝ ÚVAZEK ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Máte zkušenosti v administrativě? Hledáte práci na 4 nebo na 8 hodin denně? Hledáme asistentku do finanční společnosti na Praze 10. Pošlete nám svůj životopis a odstartujte svoji kariéru!

Náplň práce:
* administrativní podpora seniorního managementu
* správa kalendářů management týmu
* vyřizování drobných pochůzek
* kooperace s facility managementem
* organizace parkovacích míst
* reportování přímo COO
* správa zásilek pro management tým
* zařizování transportu
* a další administrativní činnosti

Pracovní doba: 20-40 hodin týdně
U částečného úvazku je nutnost docházet denně alespoň 4 hodiny.
Lokalita: Praha 10
Mzda: 40-50 000 Kč (dle úvazku a zkušeností)

Vložit inzerát