Pracovní místo ( IT Service Desk Manager ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jsme přes 30 let jednou z největších evropských nezávislých personálních agentur.Specializujeme se na nábor profesionálů v soukromé i veřejné sféře a to jak na hlavní pracovní poměr, tak jako agenturní zaměstnance. Se 400 zaměstnanci v 25 kancelářích napříč 20 různými specializacemi pokrýváme tyto země: Českou republiku, Irsko, Litvu, Maďarsko, Polsko a Slovensko.
V loňském roce jsme umístili 4 781 kandidátů na hlavní pracovní poměr a 10 269 lidí jako agenturní zaměstnance.
Naše specializace:
Administrativa, bankovnictví a finance, call centra a multi-lingual, gastronomie a cestovní ruch, stavebnictví, zákaznická podpora, digital & online, inženýring, absolventi,farmacie a zdravotnictví, lidské zdroje, IT a telekomunikace, právo, výroba a provoz, maloobchod, obchod a marketing, věda a výzkum, doprava a logistika, SSC, BPO, ITO.
Naše služby:
Nábor na hlavní pracovní poměr, agenturní zaměstnávání, specializované personální služby, outsourcing.
Jste ostřílený IT manažér, který je spíše IT generalista, tj. člověk s obecnějším přehledem v IT technologiích, procesech a postupech a který se rozumí oblasti poskytování IT služeb a IT infrastruktury? Máte zkušenosti s řízením menšího/středního týmu IT specialistů z prostředí velké globální společnosti? Pokud ještě k tomu máte VŠ vzdělání, ITIL a dobrou komunikativní znalost AJ, pak je tu příležitost Vám šitá na míru - neváhejte se ucházet o roli IT Service Desk Manager!
Náplň práce:
*Řízení a monitoring procesů v oblasti poskytování IT služeb a infrastruktury na globální úrovni
*Vedení IT časti brněnské pobočky - cca 15 li