Pracovní náplň
Baví Tě jazyky a hledáš v této době stabilní zaměstnání?
Do našeho přátelského kolektivu hledáme kolegu/-yni na pozici Administrativní pracovník/-ce s francouzským jazykem.
Dostaneš od nás smlouvu na dobu NEURČITOU a můžeš se těšit na různorodé úkoly v oblasti administrativy a zákaznického servisu.
Budeš v komunikaci se zákazníkem, řešit jednotlivé objednávky a zpracovávat je.
Těšíme se na Tebe, tak neváhej a pošli svůj životopis.
Budeš mít možnost pracovat z home office nebo v kanceláři v Praze. Minimálně 2 dny v týdnu ale musíš pracovat v kanceláři v Praze.
Požadujeme
- Velmi dobrá znalost francouzského jazyka + mírně pokročilá znalost anglického jazyka
- Zkušenosti z oblasti zákaznického servisu nebo z administrativy výhodou
- Znalost práce v MS Office
- Pro-zákaznický přístup
- Vhodné i pro absolventy
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- Roční bonusy
- Smlouva na dobu neurčitou
- Placené přesčasy/náhradní volno
- Jazykové a profesní kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Stravenky