Pracovní náplň
Do mezinárodní společnosti obsazujeme pozici specialistu operativního nákupu.
Hledáme zodpovědného, pečlivého kolegu, který bude zodpovědný za denní administrativu spojenou s výkonem nákupu materiálu s domluvenými dodavateli.
Uplatnění u nás na tuto pozici naleznou kandidátii, kteří mají mimo nákup předchozí praxi ze zákaznického servisu, logistiky nebo administrativy.
Klíčová je pro nás základní komunikativní znalost anglického jazyka, pečlivost, týmový duch a odhodlání učit se nové věci.
Zbytek Vás velmi rádi naučíme.
Zaujali jsme Vás? Přihlaste se!
Požadujeme
- min SŠ vzdělání
- komunikativní znalost anglického jazyka - zde především pro písemnou a telefonickou komunikaci
- znalost práce na PC - MS Office
- předchozí praxe v nákupu, logistice, administrativě nebo zákaznickém servisu
- týmový duch
- přátelský vystupování, komunikativnost
Nabízíme
*Bonusy/prémie
*Příspěvek na penzijní/životní připojištění *Dovolená 5 týdnů
*Vzdělávací kurzy školení
*Závodní stravování
*Občerstvení na pracovišti
*Firemní akce
*Příspěvek na dojíždění