Pracovní náplň
Obsazujeme pozici do interního HR oddělení.
Máte zkušenost v oblasti HR administrativy, náboru nebo koordinace zaměstnanců? Nebojíte se pestré pracovní náplně? Hledáte práci na plný úvazek na dobu neurčitou?
Začněte novou kariéru v zaběhlé firmě na Rokycansku!
Vaším denním chlebem bude organizace výběrového řízení, komunikace s kandidáty, vedení pohovorů, komunikace s manažery, předávání pracovních nabídek a HR administrativa včetně vyřizování pracovních víz pro kandidáty ze zahraničí.
Nástup možný ihned!
Požadujeme
* SŠ vzdělání
* minimálně jeden rok zkušenost v oblasti HR
* pokročilá znalost MS Office
* orientace v zákoníku práce
* otevřené jednání
* příjemné reprezentativní vystupování
* ochota učit se nové věci
* trpělivost, empatie
* zájem o obor
Nabízíme
- stravenky
- bonus na dovolenou a Vánoce
- jazykové kurzy
- profesní školení (MS Office, interní systém)
- mobilní telefon i k soukromým účelům
- standardní dovolená