ZÁKAZNICKÝ SERVIS


Pracovní náplň

- Kontroluje a zadává objednávky zákazníků v systému SAP
- Připravuje potřebnou dokumentaci související s expedicemi
- Aktualizuje a udržuje příslušné informace v databázi
- Zná a ověřuje logistické specifikace přidělených zákazníků
- Provádí společně s obchodním oddělením evidenci a údržbu knihy objednávek zákazníků (zákaznické údaje, místa určení, ceny, množství atd.)
- Kontakt se zákazníky za účelem kontroly objednávek
- Koordinace se skladem a plánování pro zajištění včasných dodávek
- Provádění a sledování oznámení o nákladu dopravcům
- Sledování spokojenosti zákazníků
- Sledování ukazatelů kvality služeb a rychlosti dodávek zákazníkům
- Analyzujte možné odchylky mezi kótovanými objemy a přijatými objednávkami
- Sledování logistického toku od jeho plánování až po potvrzení jeho doručení zákazníkovi, řešení případných incidentů, které mohou nastat

Požadujeme

- Minimálně 3 až 5 let zkušeností na obdobných pozicích v průmyslových odvětvích, nejlépe v automobilovém sektoru
- Pokročilý uživatel Microsoft Office
- Schopnost být rozhodný a snadno se rozhodovat
- Zaměření na detail, analýzu a kritické situace
- Schopnost jasně komunikovat a vyjednávat
- Výhodou znalost LEAN výroby (VSM, 5S, SMED, ...)
- Velmi vysoká úroveň angličtiny (denní používání)

Nabízíme

- Stabilní mezinárodní společnost s týmem profesionálů, možnost kariérního růstu
- Příspěvek na volnočasové aktivity formou Flexi passů
- Příspěvek na dojíždění, dopravu
- Týden dovolené navíc (25dní)
- Příspěvek na penzijní připojištění

Detaily nabídky ZÁKAZNICKÝ SERVIS

Firma

Grafton Recruitment s.r.o. ( personální agentura )

Pracovní poměr

Plný pracovní úvazek

Vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Zaujala vás tato nabídka?

Vložit inzerát