ASTISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ, nástup ihned


Pracovní náplň

Emailová a telefonická komunikace v angličtině ti nedělá problém? Máš zkušenosti s administrativou a obchodem?

Hledáme právě tebe!

Můžeš se těšit na tyto úkoly:
- Administrativní podpora malého obchodního oddělení
- Emailová a telefonická komunikace se zahraničními zákazníky (hlavně v angličtině, pokud ale mluvíš i německy, budeme doslova nadšení:)
- Příprava nabídek
- Zpracovaní objednávek
- Organizace dopravy, včetně přípravy vývozních dokumentů

Požadujeme

K tomu potřebuješ:

- Velmi dobrou znalost AJ (min. úroveň B2, garantujeme použití na denní bázi)
- Předchozí zkušenost z obdobné pozice (zpracování obchodních objednávek, koordinace přepravy apod.)
- MS Office
- Znalost NJ vítána!
- Příjemné vystupování a organizační dovednosti

Nabízíme

Kromě velmi dobrého finančního ohodnocení ti můžeme nabídnout:

- 13. plat
- Čtvrtletní bonusy
- Flexipassy
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění a to hned po zkušební době
- Příspěvek na rekreaci pro děti

NÁSTUP MOŽNÝ IHNED!!!

Detaily nabídky ASTISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ, nástup ihned

Firma

Grafton Recruitment s.r.o. ( personální agentura )

Pracovní poměr

Plný pracovní úvazek

Vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Zaujala vás tato nabídka?

Vložit inzerát