Pracovní místo ( asistent koordinace zakázek ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Stane se z vás pravá ruka týmu projektového managementu. Budete pomáhat při zpracování zakázek, na starosti budete mít veškerou administrativu. Denně budete písemně a telefonicky komunikovat s dodavateli společnosti a zadávat jim překlady. Vaším úkolem bude evidence zakázek v IS společnosti, kontrola kompletnosti zakázek a vystavených faktur. Krom toho budete mít na starosti chod recepce, kde se budete střídat s kolegyní. Zde bude vaším úkolem především přepojování telefonických hovorů, zpracování pošty a uvítání příchozích návštěv. Vaši snahu oceníme: •Za svoji práci dostanete férovou mzdu s osobním ohodnocením a věrnostními odměnami - skvělou práci rádi oceníme. •Získáte možnost se rozvíjet a kariérně růst. • Čeká na vás přátelské prostředí a atmosféra rodinné firmy, kolegové vám vše ukáží a pomohou.