Pracovní náplň
* Komunikace se stávajícími zákazníky a zajištění jejich spokojenosti prostřednictvím pravidelných kontaktů a aktivní péče o jejich potřeby a požadavky.
* Spolupráce s technickým oddělením
* Vyhledávání nových obchodních příležitostí a potenciálních zákazníků, které by mohly být pro společnost zajímavé.
* Příprava nabídek a jejich podpis, projednávání a uzavírání smluv se zákazníky a následné předkládání nabídek a smluv k dalšímu schválení podle podpisového řádu společnosti.
* Vedení celého obchodního procesu se zákazníkem
* Příprava pravidelného reportingu pro management společnosti o průběhu obchodních aktivit a výsledcích prodeje.
Požadujeme
* VŠ technického / ekonomického zaměření
* Anglický jazyk na komuniktivní úrovni
* Předchozí praxe v projektovém řízení
* Ochota cestovat
* orientace v tepelné energetice
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní doba
- HO
- zdravotní volno
- závodní stravování
- příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Cafeteria
- příspěvky na jazykové vzdělávání
- další firemní a jazykové vzdělávání
- možnost profesního i osobnostního růst