BUSINESS TRIP REFERENT | Vyúčtování prac. cest


Pracovní náplň

Máš zkušenosti v administrativě spojené s účetnictvím nebo finanční agendou? Baví tě komunikace a pečlivost je tvá silná stránka? Rád/a používáš angličtinu a ovládáš ji v psané i mluvené podobě?

Hledáme referenta/tku pro administraci a vyúčtování pracovních cest zaměstnanců!

Čeká tě:
- Podpora kolegů v organizaci, plánování a vyplňování pracovních cest
- Vyúčtování pracovních cest, shromažďování veškerých dokumentů k archivaci, kontrola
- Práce v interním systému SAP
- Komunikace se zaměstnanci a s účetním oddělením

Zajímá tě o pozici více? Zašli svůj životopis!

Požadujeme

- Min. SŠ vzdělání
- Zkušenost v oblasti financí/účetnictví nebo daní - např. na asistentské pozici
- MS Office – běžná uživatelská znalost
- Znalost SAP výhodou
- Komunikativní znalost AJ (B2)

Nabízíme

- 5 týdnů dovolené
- Možnost práce z domova
- Sick days
- Stravenkový paušál
- Karta Multisport
- Penzijní pojištění

Detaily nabídky BUSINESS TRIP REFERENT | Vyúčtování prac. cest

Firma

Grafton Recruitment s.r.o. ( personální agentura )

Pracovní poměr

Plný pracovní úvazek

Vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Zaujala vás tato nabídka?

Vložit inzerát