RECEPČNÍ | PRAHA 4


Pracovní náplň

Mezinárodní společnost podnikající v nebankovním sektoru hledá vhodné kandidáty na pozici Recepční/Office Assistant.

Jste samostatní, proaktivní a ochotní? Máte již zkušenosti na pozici administrativní recepční či asistentky? Komunikace v angličtině Vám nedělá žádný problém?

Pak možná hledáme právě Vás!

Co by bylo náplní Vaší práce?

- komplexní administrativní podpora managementu
- správa agendy vstupních karet pro zaměstnance
- evidence a organizace pošty, kurýrů
- správa datových schránek
- podpora finančního oddělení
- zajištění chodu kanceláře - doplňování zásob, kancelářských potřeb, obsluha kávovaru
- organizace schůzek, uvítání návštěv, správa zasedacích místností
- úzká spolupráce s Office managerem

Požadujeme

- SŠ vzdělání s maturitou
- komunikativní znalost angličtiny
- praxe na pozici recepční v administrativě či asistentské pozici
- výborná znalost práce na PC
- výborné organizační a komunikační dovednosti a příjemné a profesionální vystupování

Nabízíme

- 5 týdnů dovolené
- 2 sick days
- narozeninové volno
- stravenky v hodnotě 194 Kč/den
- Cafeteria v hodnotě 10tis. bodů / ročně
- Multisport karta
- firemní akce
- Makro karta
- věrnostní odměny
- další školení a vzdělávání - např. možnost jazykových kurzů

Detaily nabídky RECEPČNÍ | PRAHA 4

Firma

Grafton Recruitment s.r.o. ( personální agentura )

Pracovní poměr

Plný pracovní úvazek

Vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Zaujala vás tato nabídka?

Vložit inzerát