REFERENT ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ


Pracovní náplň

Jsi orientován na zákazníka? Poradíš si s případným problémem? Máš praxi alespoň 2 roky z prostředí Obchodu, Nákupu, Logistiky, Zákaznického Servisu či Financí? Tak neváhej a zašli mi své CV!!

Na pozici REFERENT ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ budeš mít na starost:

- Řešit interní a externí požadavky (emailem, telefonicky, osobně)
- Spravovat příchozí zákaznické objednávky, sledovat jejich průběh
- Fakturace u svěřeného portfolia zákazníků
- Řídit a aktualizovat zákaznická portfolia
- Proaktivní komunikace a řešení případných problému s dodávkami zboží, hledání řešení případných potíží
- Podpora obchodního zastoupení při poskytovaní stavu skladů zboží, přehled objednávek, informace týkající se dalších výrob
- Aktivní komunikace v rámci výrobního závodu (oddělením dopravy, plánování atd.)a se zákazníkem
- Administrativa a dokumentace v rámci zpracování objednávek (fakturace, dobropisy, prohlášení, certifikace atd.)
- Spolupráce při řešení logistických reklamací

Pracovní smlouva na dobu neurčitou.

Požadujeme

- SŠ/ VŠ vzdělání
- AJ slovem a písmem (min. B1)
- Praxe min. 2 roky v administrativě (Obchod, Nákup, Logistika, Zákaznický Servis, Finance atd.)
- Středně pokročilé znalosti Microsoft Office (Outlook, Excel, Word atd.)
- Zkušenosti s programem SAP nebo podobným programem výhodou
- Proaktivní přístup při řešení problémů
- Zákaznicky orientovaný přístup

Nabízíme

- 13. plat
- 5 týdnů dovolené
- stravenky Edenred v hodnotě 100 Kč/den
- mobilní telefon i k soukromým účelům
- výraznou slevu na firemní výrobky
- moderní čisté pracoviště

Detaily nabídky REFERENT ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ

Firma

Grafton Recruitment s.r.o. ( personální agentura )

Pracovní poměr

Plný pracovní úvazek

Vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Zaujala vás tato nabídka?

Vložit inzerát