Pracovní náplň
Prosperující mezinárodní společnost podnikající v oblasti prodeje parfémů, kosmetiky či cukrovinek hledá vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpory obchodního oddělení.
Baví Vás administrativa a zajímáte se o oblast obchodu? Máte výborné organizační a komunikační schopnosti? Poradíte si s pokročilejšími operacemi v Excelu?
Pak možná hledáme právě Vás!
Co budete náplní Vaší práce?
- administrativní podpora obchodního oddělení a category manažerů
- sledování skladových zásob a jejich doplňování formou objednávek
- objednávky zboží
- listing nového sortimentu
- komunikace s dodavateli a s prodejnami
- komunikace napříč firmou, spolupráce s oddělením logistiky a s účtárnou
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- anglický nebo německý jazyk na pokročilé úrovni B2
- znalost MS Office, Excel na středně pokročilé úrovni
- znalost systému NAVISION výhodou
- samostatnost, fungování v týmu, flexibilita, dobrá komunikace
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- možnost HO a sickdays
- služební telefon
- stravenkový paušál
- příspěvek na kulturu a volný čas
- příspěvek na penzijní připojištění
- pracoviště v centru Prahy