Pracovní náplň
Máte zkušenost se zákaznickým servisem ve výrobní společnosti? Komunikujete v AJ s přehledem? Máte aspiraci stát se do roka Team leaderem? Pak hledáme právě Vás:
Co Vás čeká a nemine?
- Efektivní emailová a telefonická komunikace se zahraničními klienty a partnery.
- Rychlé a bezchybné zpracování objednávek s důrazem na detail.
- Zodpovědné a vstřícné vyřizování poptávek a individuálních požadavků.
-Profesionální a efektivní řešení reklamací v souladu s reklamačním řádem.
-Pravidelná aktualizace a údržba kmenových dat zákazníků.
- Příprava základních reportů a přehledů o aktivitách zákaznického servisu.
- Popřípadě vedení a motivace týmu v budoucnu
Požadujeme
- Alespoň 2 roky zkušeností v zákaznickém servisu ve výrobních společnostech
-Plynulá angličtina (slovně i písemně).
-Další jazyk výhodou.
-Zkušenosti s MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
-Velmi dobré vyjadřovací schopnosti.
-Silná orientace na zákazníka a obchod.
-Schopnost samostatného rozhodování.
- Základní znalost SAP výhodou ale rádi Vás zaučíme
Nabízíme
- odměny a bonusy
- 5 týdnů dovolené
- dotované stravování
- příspěvek na dopravu
- příspěvek na rekreaci
- příspěvek na penzijní/ životní pojištění
- sick day
- NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK a v případě potřeby i příspěvek na relokaci
- zvýhodněné půjčky zaměstnanců
- zdravotní péče - očkování