Pracovní místo ( HR podpora, home office, 42 - 43 000 Kč/m. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte Češtinu nebo Slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího? Domluvíte se plynule Anglicky?
Máte zkušenosti z administrativních pozic/zákaznického servisu a zajímáte se o HR?
Pokud ano, těšíme se na váš životopis!
Pracovní náplň:
- Podpora zaměstnanců a manažerů (převážně po telefonu, e-mailu nebo interním chatu)
- Práce s interním a ticketing systémem
- Řešení dotazů týkající se benefitů, mezd, dovolené, správy dat, nástupu a ukončení pracovního poměru, atd.
- Eskalace dotazů, které nelze vyřešit
- Podílení se na tvorbě/zlepšování interních procesů
Nástup: asap
Lokalita: Praha 8 (hybridní model/home office)
HPP smlouva na jeden rok s možností prodloužení