Pracovní náplň
Máte zkušenost se mzdovou problematikou a chtěl/a byste se dostat do světa HR? Lákají Vás nové výzvy a domluvíte se anglicky?
Na této pozici Vás čeká:
- Správa celého náborového procesu, včetně vytváření inzerátů, pohovorů a výběrových řízení.
- Poskytování podpory v oblasti zaměstnaneckých výhod, benefitů a personální administrativy.
- Monitorování a vyhodnocování výkonnosti zaměstnanců a implementace strategií pro rozvoj lidských zdrojů.
- Řešení konfliktů a poskytování poradenství zaměstnancům a vedení.
- Aktivní spolupráce s vedením firmy na strategické úrovni v oblasti lidských zdrojů.
- Příprava podkladů pro mzdovou účetní
- Marketingové aktivity (plánujeme i vydávání firemního časopisu :) )
Požadujeme
- Praxe jako mzdová/ý účetní (personalistika výhodou!)
- Alespoň SŠ vzdělání
- povědomí o mzdové problematice
- Komunikativní AJ
- ŘP skupiny B
Nabízíme
- 26 dní dovolené
- benefity, prémie, bonusy
- příspěvek na dopravu, PP stravování
- příležitost pracovat v rámci nového projektu