Pracovní náplň
Nevadí ti práce s termíny, čísly a organizací celkově? Umíš navíc anglicky? Pak je toto nabídka vhodná právě pro tebe.
Pro našeho klienta, výrobní společnost na Vysočině, hledáme kandidáty na pozici KOORDINÁTOR LOGISTIKY.
Tvým denním chlebem bud:
- komunikace se zákazníky ohledně objednávek a prodeje do sesterských společností a s tím spojená veškerá administrativa.
- budes denně komunikovat i s kolegy plánovači z výroby.
- denní reportování a k tomu dobrá znalost MS office, zejména Excell.
- budete mít na starosti agendu vratných obalů a zpracovávání inventury skladů RM, FG, TG, obalů
-s tím spojená archivace dokumentace.
Požadujeme
K tomu je nutné:
- SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické, obchodní nebo technické zaměření)
- Aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem na úrovni B1 (denní komunikace)
- MS Office - Excel – velmi dobrou znalost
- Analytické myšlení, pečlivost, samostatnost, odpovědnost
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Výhodu je praxe v logistice, nákupu nebo obchodu a znalost SAP
Nabízíme
- 25 dní dovolené + 3 dny zdravotního volna
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Možnost občasné práce z domova
- Stravenkový paušál 75 Kč za odpracovanou směnu
- Příspěvek na volnočasové aktivity 2 000 Kč za rok
- Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění 800 Kč za měsíc
- Zvýhodněné mobilní tarify pro vás i vaše blízké
- Odměny za pracovní výročí