Pracovní náplň
Chceš reprezentovat závod úspěšné automotive společnosti? Máš zkušenosti v zákaznické podpoře a zajištění kvality? Komunikuješ anglickým nebo německým jazykem?
Skvěle! Tak se nám neváhej ozvat! Nově obsazujeme pozici CUSTOMER QUALITY ASSURANCE!
CO TĚ NA POZICI ČEKÁ?
- zajištění vysoké úrovně spokojenosti zákazníka při interakci s naší společností
- poskytování komplexního zákaznického servisu a odpovědí na dotazy a reklamace zákazníků
- zajišťovaní odstranění všech nedostatků ve spolupráci s odbornými útvary
- pravidelné navštěvování výrobních závodů zákazníků
- monitorování a sledování kvality poskytovaných služeb zákazníkům
- spolupráce s ostatními odděleními
Požadujeme
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- komunikativní znalost AJ nebo NJ
- praxe ve výrobní společnosti na obdobné pozici
- zkušenosti z kvality (znalost norem kvality v automotive)
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
- ŘP skupiny B
- dobrá znalost práce na PC s využitím MS Office
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- 13. a 14. mzda
- dotované stravování na pracovišti
- výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
a další benefity
- smlouva na dobu neurčitou