Pracovní náplň
Řešení objednávek, fakturace, komunikace se zákazníky - hledáte pozici v administrativě? Pro výrobní společnost mimo automotive hledáme kandidáty/tky na pozici SPECIALISTA PÉČE O ZÁKAZNÍKY.
Náplň práce:
* správa zakázek a seznamu zákazníků
* tvorba podkladů pro obchodní jednání a uzavírání obchodních smluv
* komunikace se zákazníky ohledně realizace zakázek
* řešení reklamačních řízení
* komunikace s přepravními firmami
* příprava dokumentů pro oddělení expedice
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- znalost celní problematiky
- komunikativní znalost anglického jazyka - PODMÍNKOU
- znalost německého jazyka zkušenost z oblasti zákaznického servisu - VÝHODOU
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- příspěvek na volnočasové aktivity
- podpora vzdělávání
- pružná pracovní doba
- finanční bonus