Referent/referentka odboru investic

Pracovní místo ( Referent/referentka odboru investic ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pracoviště Městského úřadu Kroměříž
- Druh práce: Provádění činností v oblasti správy majetku a staveb
- Vykonávaná agenda: zpracování podkladů pro majetkové změny (kupní smlouvy, smlouvy o směně, smlouvy o pronájmu, věcná břemena, znalecké posudky, geometrické plány), příprava vyjádření ve stavebním a územním řízení jménem vlastníka (město Kroměříž – dále jen „město“) k činnostem na nemovitostech sousedících s majetkem města, zpracování žádostí fyzických a právnických osob o stavby na pozemcích ve vlastnictví města - příprava smluv o realizaci stavby, zpracování žádostí fyzických a právnických osob o uzavření, tzv. plánovací smlouvy předpokládané stavebním zákonem včetně její přípravy

- Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících
- Další požadavky pro vznik pracovního poměru: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou
v technickém oboru, nejlépe v oboru stavebnictví, znalost projektových a dalších přípravných činností (projektové a stavební dokumentace) při realizaci staveb, orientace v právních předpisech vztahujících se k vykonávané agendě, zejména v: zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, zákoně č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí (katastrální zákon), ve znění pozdějších předpisů, o zákoně č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, dobrá znalost práce na PC (MS Office), flexibilita, komunikativnost, vstřícné jednání

Vložit inzerát