Koordinátor/ka nákupu a skladu


Pracovní náplň

Možnost práce z domu (homeoffice).

Náplň práce:
vyjednávání s dodavateli, nákup výrobního materiálu, optimalizace skladových zásob, aktivní spolupráce zejména s oddělením inženýringu a výrobou, organizace chodu skladu, vedení 2členného týmu, možnost zlepšovat chod oddělení a uplatnit nové nápady, související administrativa, reportování a práce s daty, vedení dokumentace a podkladů pro účetní evidenci

Požadavky:
SŠ vzdělání technického směru; logické myšlení, rozhodnost, vytrvalost, vyjednávací a komunikační dovednosti, schopnost stanovit priority, schopnost domluvit se anglicky, dobrá znalost práce na PC, MS Office, řidičský průkaz sk. B, praxe na obdobné pozici výhodou (není podmínkou)

Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: m.davidova@astron.biz;
- telefonicky na čísle 581 250 241 - paní Martina Davidová

Požadujeme

Znalost jazyka: Angličtina

Podobné nabídky

Administrátor/administrátorka - koordinátor zam...

Randstad Services s.r.o.

  • Kojetín
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Detaily nabídky Koordinátor/ka nákupu a skladu

Firma

Astron Buildings s.r.o. ( úřád práce )

Smluvní vztah

Pracovní poměr - plný úvazek

Zařazení

Obchod prodej a nákup

Zaujala vás tato nabídka?

Podobné nabídky

Administrátor/administrátorka - koordinátor zam...

Randstad Services s.r.o.

  • Kojetín
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden
Vložit inzerát