Pracovní náplň
Možnost práce z domu (homeoffice).
Náplň práce:
vyjednávání s dodavateli, nákup výrobního materiálu, optimalizace skladových zásob, aktivní spolupráce zejména s oddělením inženýringu a výrobou, organizace chodu skladu, vedení 2členného týmu, možnost zlepšovat chod oddělení a uplatnit nové nápady, související administrativa, reportování a práce s daty, vedení dokumentace a podkladů pro účetní evidenci
Požadavky:
SŠ vzdělání technického směru; logické myšlení, rozhodnost, vytrvalost, vyjednávací a komunikační dovednosti, schopnost stanovit priority, schopnost domluvit se anglicky, dobrá znalost práce na PC, MS Office, řidičský průkaz sk. B, praxe na obdobné pozici výhodou (není podmínkou)
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: m.davidova@astron.biz;
- telefonicky na čísle 581 250 241 - paní Martina Davidová
Požadujeme
Znalost jazyka: Angličtina