Pracovní náplň
Požadavky:
- vzdělání ÚSO s chutí učit se novým věcem,
- komunikativnost, organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost,
- trestní bezúhonnost,
- ochota občasné práce v neděli
Náplň práce:
- přejímka, pořízování a zpracování objednávek v PC od odběretelů a klíčových zákazníků,
- správa dodacích listů,
- denní telefonická komunikace se zákazníky, obchodními zástupci a manažery klíčových zákazníků
- zpracování vratek, storen, oprav
- kompletace objednávek apod.
Zaměstnanecké výhody: Možnost zvýhodněného nákupu firemních produktů, motivační odměny, dotované závodní stravování, příspěvek na životní pojištění, odměny za životní jubilea a další zaměstnanecké výhody dle interních předpisů.
Pracovní doba: 1 směna 7:00 - 15:30 hod., 1x za 3 týdny práce v neděli
Nástup možný ihned nebo dle dohody, pracovní smlouva na dobu neurčitou.
První kontakt: Hana Benešová / Ladislava Kovářová, tel.: 382 203 275 / 607 089 839 (Po - Pá 8:00 -14:00 hod.), e-mail: ladislava.kovarova@muuupisek.cz