Pracovní náplň
Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky v době 8:00-15:00 hodin nebo e-mailem! Tel.: 605 047 030, e-mail: bohdana.simunkova@optimia.cz
Požadavky: zkušenosti s vedením lidí podmínkou. Praxe s prací v back office či zákaznickém servisu minimálně 5 let. Práce vhodná i pro OZP.
Náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené administrativní portfolio firemního e-shopu
- přehled o dodavatelích a nabízeném sortimentu produktů
- monitoring a analýza konkurence ve srovnání s našimi produkty
- zpracování objednávek řešení reklamací
- spolupráce s dalšími odděleními společnosti
- vedení, rozvoj a podpora týmu pracovníků e-shopu
- samozřejmostí je důkladné zaškolení a seznámení se s naším portfoliem produktů
Pracovní doba: PO-PÁ
Nabízíme:
- perspektivní zaměstnání v příjemném prostředí stabilní české společnosti
- adekvátní mzdové ohodnocení
- podporu vzdělávání, školení a kurzů
- 5. bonusový týden dovolené
- práci na hlavní pracovní poměr
- perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
- občerstvení na pracovišti
- podporu vedení společnosti
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení