Asistent/ka obchodního ředitele


Pracovní náplň

POPIS ČINNOSTI:
Podpora a organizace obchodního týmu, komunikace s našimi zákazníky a partnery. Správa a evidence obchodních dokumentů. Správa a nastavení číselníku odběratelů a ceníků. Vyhodnocení finančních bonusů pro odběratele. Nastavení EDI komunikace. Tvorba prezentací a reportů.
Různorodé administrativní úkoly.
OČEKÁVÁME:
SŠ/VŠ vzdělání. Předchozí zkušenosti s administrativní pozicí, zkušenosti v obchodní či výrobní společnosti velkou výhodou. Dobrá znalost práce na PC (MS Office, interní systém ComSTAR - budete zaškoleni). Znalost anglického jazyka (B1 úroveň - zejména pro e-mailovou komunikaci). Velmi dobré organizační schopnosti a schopnost si určit priority. Aktivní přístup k zadaným úkolům a schopnost vyřešit nastalé situace. Komunikativnost, příjemné vystupování. Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu. Řidič sk.B.
NABÍZÍME:
stravenkový paušál, životní pojištění, benefitní poukázky, příspěvek dětem na letní tábory a lyžařské výcviky.
KONTAKT: telefonicky 8 - 14 hodin nebo e-mailem
Piskač Vladimír, tel.: 722 657 687, e-mail: personalni@nopek.cz

Požadujeme

Znalost jazyka: Angličtina

Podobné nabídky

Prodavač/ka -OBSLUHA ČERPACÍ STANICE

Roman Linz

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Detaily nabídky Asistent/ka obchodního ředitele

Firma

NOPEK, a.s. ( úřád práce )

Smluvní vztah

Pracovní poměr - plný úvazek

Zařazení

Vzdělávání výuka a školství

Zaujala vás tato nabídka?

Podobné nabídky

Prodavač/ka -OBSLUHA ČERPACÍ STANICE

Roman Linz

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc
Vložit inzerát