Cloud Managed Services Engineer - L2 support


Pracovní náplň

Šárka Grohová, tel.: 774717273, e-mail: sarka.grohova@neeco.com

Job description: Proactively monitor and take corrective actions for the hosted environment. Help customers to solve reported product and network problems of varied complexity. Work with engineering team to replicate customer issues and test possible fixes. Replicate customer issues in the lab environment. Setting up infrastructure. Escalate tickets to L3 when necessary. Work on problems of diverse scope across all solutions from Versa. Manage the incident/ticket lifecycle.
Requirements: At least 3 years of hands-on experience managing routing and switching infrastructure. Proficiency in basic routing/switching skills, with CCNA/CCNP certification or equivalent experience, Versa certification is highly desirable (SD-WAN Associate / SD-WAN Specialist). Experienced in routing, OSPF & BGP, MPLS, L3 VPN. Understanding of TCP/IP protocol suite, SFW, NGFW. Knowledge of IPSec VPN/SSL-VPN/NAT/GRE. Familiarity with ticketing-related processes. Experience in managing, supporting, and deploying network infrastructures. Ability to diagnose server or network alerts, events, or issues. Excellent oral and written communication skills, with the ability to address conflicts constructively, fluent English language.

Zaměstnanecké výhody: občerstvení na pracovišti, stravenky, příspěvek na oblečení, příspěvek na volný čas, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, týden dovolené navíc, zdravotní volno, vzdělání hrazené zaměstnavatelem, psychologická pomoc zdarma

Podobné nabídky

Zedníci

DREDGER s.r.o.

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Detaily nabídky Cloud Managed Services Engineer - L2 support

Firma

NEECO s.r.o. ( úřád práce )

Smluvní vztah

Pracovní poměr - plný úvazek

Zaujala vás tato nabídka?

Podobné nabídky

Zedníci

DREDGER s.r.o.

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc
Vložit inzerát