Pracovní místo ( Referent majetkové správy ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
1. kontakt e-mailem: personalni@vum.cz - vybraní uchazeči budou osloveni.
Požadujeme: pracovitost, loajalitu, dochvilnost, bezúhonnost, spolehlivost, profesionální jednání
Náplň práce:
- zajišťuje správu majetku organizace (nabývání, uchovávání, prodej)
- zpracovává a kontroluje návrhy smluv, zajišťuje uveřejnění smluv v registru smluv
- připravuje objednávky
- sleduje čerpání rozpočtu na správu majetku
- vyřizuje požadavky na pořízení, opravy a údržbu majetku, vede úplnou a podrobnou operativní evidenci majetku
- vystavuje vydané faktury
- sestavuje odpisový plán, provádí odpisy veškerého majetku v souladu s odpisovým plánem, včetně vyřazení z evidence majetku
- provádění inventur
- zajišťuje provádění revizí zařízení ve stanovených termínech a odstranění zjištěných závad
- zajišťuje vybavení zaměstnanců ochrannými pracovními pomůckami
- vede skladovou evidenci skladu
- zodpovídá za autoprovoz, za evidenci a kontrolu záznamů o provozu vozidla osobní dopravy a žádanek o přepravu
- vede evidenci pohledávek a vymáhá pohledávky
- vede evidenci faktur, provádí úhrady veškerých odsouhlasených faktur, dodržuje jejich splatnost
- vede hotovostní pokladnu, vystavuje příjmové a výdajové pokladní doklady,
- provádí vyúčtování cestovních náhrad zaměstnanců organizace, vede evidenci cestovních příkazů
Zaměstnanecké výhody: zvýhodněné stravování, 25 dní dovolené, fond FKSP