Pracovní místo ( asistent/ka obchodního ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
zajišťování veškeré administrativní agendy a chodu úseku ředitele (sdělení, objednávky, faktury), sjednávání porad podřízených organizačních útvarů a organizování návštěv, pořizování záznamů z porad a jednání úseku ředitele, evidence úkolů, sledování termínů a jejich plnění, vyřizování korespondence ředitele a její evidence, příprava podkladů a informací pro ředitele úseku, zajišťování inventarizace střediska, kancelářského a režijního materiálu, zpracovávání a vyřizování cestovních příkazů, shromažďování, zpracovávání a předávání mzdových podkladů pracovníků úseku mzdové účtárně, SŠ/VŠ vzdělání, praxe na obdobné pozici výhodou, znalost MS Office (především Excel, Word, Power point), aktivní znalost AJ, výborné organizační a komunikační schopnosti, časová flexibilita, schopnost zvládat více úkolů najednou, odolnost vůči stresu, maximální pečlivost, smysl pro detail, zázemí stabilní a výrazně exportně zaměřené společnosti, školení, možnost výuky AJ i RJ, příspěvek na ubytování a na stravování, flexipasy, práce v příjemném a přátelském kolektivu, 5 týdnů dovolené, cílové odměny, kontakt e-mailem nebo telefonicky