Pracovní místo ( Specialista/ka zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
NÁPLŇ PRÁCE: příjem a zpracování objednávek, komunikace se zákazníky a kolegy napříč celou společností
POŽADAVKY: vynikající komunikační schopnosti, samostatnost a odpovědnost, znalosti programu Money S3, S5 výhodou
NABÍZÍME: zázemí úspěšné české společnosti, přátelskou partu kolegů, vzdělávání, firemní akce, mobilní telefon s neomezeným tarifem, stravenky 100 Kč / den, volnočasové benefity Pracovní doba od pondělí do pátku, víkendy volné.
7:00 - 15:30 a 9:30 - 18:00 / střídá se po týdnu PODPORU, sami víme, že každý začátek je těžký.
KONTAKT: e-mailem
Pro osobní jednání je nutné zaslat životopis.