Pracovní místo ( Asistent/asistentka ekonomického úseku ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Koho hledáme?
- Kolegu/kolegyni na pozici asistenta/asistentky ekonomického úseku na 0,5 úvazku se schopností zastoupit účetní v rámci různých administrativních úkolů.
- Jsme domov rodinného typu. Staráme se o 53 klientů, kteří potřebují pomoc s každodenními činnostmi.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Pro tuto práci potřebujete SŠ ekonomického zaměření, popřípadě rekvalifikační kurz účetnictví.
- Uživatelskou znalost práce s PC (zejména Word, Excel).
- Pozitivní přístup k účetním systémům (zkušenosti práce v programu Gordic výhodou).
- Základní znalost administrativní práce a účetnictví.
- Preciznost, samostatnost, zodpovědnost.
- Systematický a analytický přístup.
- Komunikační schopnosti.
- Chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat.
Jaká bude vaše pracovní náplň:
- Administrativní činnost.
- Správa, organizace a vedení dokumentace.
- Archivace dokumentů.
- Příprava podkladů pro hlavní účetní.
- Zpracování faktur, účetních dokladů a jejich evidence v účetním systému - pomocné účetní práce.
Co vám můžeme nabídnout:
- Práci na HPP 0,5 úvazku.
- Možnost občasné práce z domova.
- Pružná pracovní doba.
- 25 dní dovolené.
- Příspěvek na stravování.
- Možnost rozvoje a vzdělávání v odborných kurzech.
- Platové ohodnocením dle platné legislativy (podle počtu odpracovaných let a praxe v oboru).
- Po zkušební době osobní ohodnocení.
V případě zájmu o nabízenou práci zašlete životopis na reditel@ddnamestnahane.cz nebo nás kontaktujte na telefonním čísle: 585 952 146