Pracovní místo ( koordinátor/ka zákaznického centra - poloviční úvazek ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Do stále se rozvíjející společnosti hledáme koordinátora zákaznického centra. Místo je vyhrazeno pro osobu se zdravotním postižením. Poloviční úvazek 4 hodiny denně.
Náplň práce: obsluha telefonní ústředny, evidence poptávek a jejich předávání odpovědným vedoucím, administrativní práce.
Požadavky: komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup, znalost MS Office (Word, Excel, Internet), pracovitost, spolehlivost, samostatnost.
Co nabízíme: práce na pracovní smlouvu s možností prodloužení, dlouhodobá spolupráce, pravidelná mzda, možnost vzdělávání.
Pro domluvení osobní schůzky nejdříve telefonický nebo e-mailový kontakt. Te. Po-Pá od 8:00 do 13:00 hod.