Referent / referentka zákaznického servisu

Pracovní místo ( Referent / referentka zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Kontakt telefonicky nebo e-mailem na adresu adela.kasparova@progrestech.cz.

Požadujeme:
- kreativní a komunikativní osobnost
- znalost německého nebo anglického jazyka (s ohledem na aktuální portfolio zákazníků upřednostňujeme německý jazyk).
Náplň práce:
- denní písemná a telefonická komunikace se zahraničnímu zákazníky (získávání nových obchodních příležitostí, udržování a rozvoj vztahů se současnými zákazníky)
- vedení předepsané administrativní agendy (v rámci vnitrofiremního systému - spisová služba, poptávky, nabídky, objednávky)
- účast na zahraničních jednáních a veletrzích
- aktivní podíl na PR a marketingu společnosti.
Nabízíme:
- možnost zkráceného úvazku
- motivační ohodnocení pro nově získané obchodní případy.

Vložit inzerát