Reprezentant/ka zákaznické péče

Pracovní místo ( Reprezentant/ka zákaznické péče ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pojďte nám pomoct zlepšovat spokojenost našich zákazníků! Jsme rodinná firma a zabýváme se prodejem nábytku.

Náplň práce
Vaše práce bude se starat o naše zákazníky a poskytovat ten nejlepší zákaznický servis.
• Spolupráce s kolegy napříč firmou a Vy budete ten nejdůležitější spojující článek mezi klientem a firmou (nejedná se o aktivní prodej)
• Pomáhat nám s vyřizováním požadavků, objednávek a celou agendou
• Podílet se na zlepšení spokojenosti našich zákazniků a dáme Vám příležitost pracovat na zlepšení procesů
Hledáme do týmu
• Praxe na oddělení zákaznické péče minimálně 1 rok
• Praxe na reklamačním oddělení výhodou
• Zodpovědnou, aktivní osobnost, která je pro-zákaznicky orientovaná
• K práci potřebujete minimálně SŠ vzdělání s maturitou a chuť pracovat…
• Spolehlivého, samostatného, komunikativního a přátelského kolegu či kolegyni

Na tohle se u nás můžete těšit
• Férovou mzdu – 24000,-26000,-Kč dle zkušeností
• Pracovní doba – pondělí až pátek 8:00-16:30
• Volné víkendy
• 3 dny placeného volna (Sickdays)
• Možnost karierního růstu – je možné postoupit na vedoucího oddělení
• Přátelskou atmosféru v malém týmu
V případě zájmu nám zašlete svůj životopis spolu s průvodním dopisem.

Vložit inzerát