Pracovní místo ( Obchodní zástupci ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
obchodní zástupce (region Uh. Hradiště a Zlín) - velkoobchod s kancelářskými potřebami a kancelářským nábytkem, domlouvání schůzek se zákazníky (firmy a veřejné instituce v regionu), zjištění potřeb a přání zákazníků a doporučení vhodného sortimentu, příprava nabídky a zanesení do CRM databáze, vyhledávání a získávání nových zákazníků, na konci týdne pravidelný report nadřízenému, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, srdce obchodníka, ochota učit se nové věci a cestovat, ŘP "B", komunikativnost, schopnost navazovat, udržovat a rozvíjet dlouhodobé obchodní vztahy, znalost PC (hlavně MS Office), schopnost řešit problémy rychle a efektivně, týmová práce ve stabilní a úspěšné společnosti, možnost pracovního i osobnímu růstu, pomoc vedoucí týmu a obchodní asistentky, firemní automobil, notebook, mobilní telefon (po zapracování vše i k osobnímu užívání), motivační mzdové ohodnocení dle výkonu a výsledků, 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál 107,- Kč za pracovní den, příspěvek na pratelné 500,- Kč měsíčně, karta pro nákupy v obchodním řetězci, volné víkendy a svátky, zaměstnanecké slevy na zboží, životopis na e-mail