Pracovní náplň
Kontakt: Konstantinovová Karin Mgr., tel.: +420 603 857 040
- Spolupracovat s týmem Customer Success na identifikaci obchodních příležitostí v oblasti
přeshraničního obchodu a vypracovávat strategie pro jejich úspěšnou realizaci.
- Spolupracovat s prodejci na realizaci plánu implementace správy účtů s minimálním narušením
provozu.
- Budovat vztahy s nejlepšími prodejci a zlepšovat prodejní výkonnost prodejců prostřednictvím
identifikace a diagnostiky problémů.
- Rozumět ekosystému elektronického obchodu, reagovat na požadavky prodejců a spolupracovat s
interními týmy a externími prodejci s cílem snížit spory s prodejci.
- Pravidelně vytvářet, spravovat a prezentovat zprávy o výkonnosti a školení o znalostech pro prodejce
a externí prodejce.
- Znalost španělského jazyka na úrovni rodilého mluvčího.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené