Pracovní místo ( Vedoucí zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce:
" vedení týmu zákaznického servisu
" zajištění chodu oddělení - zabezpečování komplexní administrativy spojené s vyřizováním objednávek zákazníků (komunikace se zákazníky, zadávání objednávek do systému, komunikace ohledně cen, prodejních akcí, informace ohledně dostupnosti objednaných produktů, odesílání obchodních vzorků, příprava podkladů pro expedici)
" aktivní komunikace a spolupráce s ostatními odděleními společnosti (obchod, výroba, sklad)
" zadávání dat do firemního informačního systému
" příprava pravidelných reportů
Požadujeme:
" ukončené SŠ vzdělání
" zkušenost s řízením týmu spolupracovníků
" dobré komunikační a organizační dovednosti
" praxi v oblasti administrativy, podpory prodeje nebo nákupu
" znalost AJ na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
" znalost práce s MS Office (zejména MS Excel)
" samostatnost, spolehlivost
Nabízíme:
" plat dle dosažené praxe a zkušeností
" zázemí stabilní moderní firmy
" pružnou pracovní dobu
" atraktivní firemní benefity (příspěvek na obědy, sleva v podnikové prodejně)
Máte-li zájem o spolupráci, zašlete nám profesní životopis na e-mail kariera@dmhermes.cz(podmínka zařazení do VŘ). Do předmětu vašeho e-mailu uveďte název pozice.
Z : 26.9.2023