Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK, PRACOVNICE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
* KO: Petr Hudeček. Životopis zašlete na e-mail: petr.hudecek@sunfin.cz
Hledáme někoho se středoškolským vzděláním, kdo rád pracuje na počítači, komu nechybí logické uvažování, samostatné rozhodování, koho baví práce s tabulkami a čísly, někoho kdo je zodpovědný, svědomitý a nebojí se učit nové věci.
Budeš pracovat převážně v kanceláři v centru města. Notebook a telefon je samozřejmostí. Budeš se starat o organizační, provozní a administrativní záležitosti v kanceláři, povedeš příslušnou dokumentaci, budeš pomocná ruka pro účetní a budeš zajišťovat další věci, které jsou potřeba. Časem bychom ti svěřili i nějakou účetní agendu, majetek, silniční daň či mzdy.
Náplň práce:
- administrativní práce, zajištění chodu kanceláře
- příprava podkladů pro účetní, jednoduché práce v účetním programu PREMIÉR
- obsluha datové schránky, e-mailů, bankovního účtu
- plnění dalších úkolů dle požadavků jednatele
Požadujeme:
- minimálně SŠ, ekonomické vzdělání výhodou
- praxe s účetnictvím či zpracování mezd výhodou, ale není podmínkou
- vhodné i pro absolventy
- základní znalosti práce na PC, MS Office, MS Excel, MS Word
- smysl pro týmovou práci, logické myšlení, samostatnost, odpovědnost, odolnost vůči stresu, ochota učit se novým věcem
Nabízíme:
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- práci v úspěšné energetické společnosti
- mobilní telefon, notebook
- zaškolení a možnost profesního rozvoje, seberealizace
- přátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí v centru města
- nástupní plat v závislosti na zkušenostech
BENEFITY
- flexibilní pracovní doba, možnost home-office
Nástu