Pracovní místo ( Specialista/ka zákaznického censtra - nově 13. plat!! ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
1. kontakt e-mailem na adresu lucie.mamicova@o2.cz
Nejsme obyčejné call centrum, jaké znáš, jsme tým lidí, co hledají změnu, růst a baví je technologie. Pracujeme na tom, aby naše zákaznické centrum odráželo budoucnost a snažíme se držet krok s moderními trendy. Pokud i ty hledáš práci, kde se budeš rozvíjet a vidíš se třeba na pozici teamleadera nebo trenéra, jsme tu pro tebe.
Výplata nejpozději 10. den v měsíci je samozřejmostí.
Kolik si za svou práci odneseš:
- fixní základ 24 000 Kč, po zapracování až 29 000 Kč
- náborový bonus 15 000 Kč
- ocenění manažera až 5 000 Kč
- příspěvek na stravné 100 Kč/den
Průměrný plat našich konzultantů je 40 000 Kč, ti nejlepší z nás dosahují i šestimístných částek, díky neomezeným provizím. K tomu od nás nově dostaneš i 13. plat!
Směny: ranní (8 - 16:30h.), odpolední (10:30 - 19:00h.)
A co vlastně děláme?
- Komunikujeme s našimi zákazníky, a to jak telefonicky, pomocí chatu, ale také nově přes videohovory, které u našich zákazníků mají velký úspěch.
- Radíme, pomáháme a prodáváme naše služby.
Bez čeho to nepůjde?
- Netlačí tě v kapse tlačítkový telefon, protože jsi nadšenec do technologií.
- Jsi soutěživý typ a chuť vítězství tě motivuje.
- Razíš heslo "líná huba, holé neštěstí", protože komunikace je základ.
Co pro tebe máme my?
- Už žádné hlídání útraty za data a volání díky zaměstnaneckému tarifu.
- Každé 3 roky příspěvek až 18 000 Kč na nový telefon.
- 18 000 benefit bodů na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
- Body do O2 Knihovny v roční hodnotě 2 400 Kč na e-knihy nebo audioknihy.
- Multisport kartu nejlepší vstupenku do