Pracovní náplň
Náplň práce:
1. Odpovědnost za schválení a řízení úvěru pobočky v souladu se strategií skupiny
2. Komplexní řízení rizik pobočky v souladu s vnitřními politikami společnosti
3. Prověřování vyplacení a provoz úvěrů v systému BoCom Business System:
4. Identifikování, sledování, měření a zmírňování různých rizik pobočky podle požadavků na regulaci a vnitřního kontrolního systému.
5. Zajištění, aby standardy a proces řízení rizik byly vždy v souladu s vnitřními politikami a bankovními předpisy společnosti
6. Poskytování školení - řízení rizik a provoz systému - pro zaměstnance pobočky, zejména pracovníky oddělení.
7. Vypracovávání pracovního plánu a hodnocení zaměstnanců podle požadavků pobočky.
Požadované dovednosti:
• Znalost čínského jazyka na velmi dobré úrovni (ústní i písemná)
Preferované dovednosti:
• Znalost anglického jazyka výhodou
• Silné interpersonální a komunikační dovednosti
• Pokročilé dovednosti Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint a Outlook)
Životopisy v čínštině k rukám: zhang.jinyan@bankcomm.com