Pracovní náplň
Komunikace se zájemci o sociální službu a jejich rodinnými příslušníky, příjem klientů do zařízení, vedení sociální dokumentace, včetně vyhodnocování a plnění individuálních plánů klientů, zabezpečení sociální agendy, včetně komunikace s dalšími úřady, monitoring kvality poskytované péče, poskytování odborného poradenství v kontextu sociálních služeb, práce v IS Cygnus 2.
Co očekáváme? Ukončené vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle zákona č. 108/ 2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Znalost zákona o sociálních službách a souvisejících předpisů. Základní orientace ve standardech kvality sociální péče, pečlivost při vedení dokumentace, dobré komunikační schopnosti, empatii a vstřícnost, samostatnost i schopnost pracovat v týmu.
Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na stravování, příspěvek na PP, ŽP, 5 týdnů dovolené, sick day
Telefonický kontakt je možný v pracovní dny 7:00-16:00.