Administrativní pracovnice / asistent účetní (20 hodin týdně) - OZZ/OZP

Pracovní místo ( Administrativní pracovnice / asistent účetní (20 hodin týdně) - OZZ/OZP ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

VYHRAZENO pro OZZ/OZP. První kontakt POUZE e-mailem, telefonicky. NECHODIT na pracoviště bez předchozí dohody. První kontakt je nutný telefonicky Po-Pá od 8:30 - 16:00 hod., tel. 721 954 166 nebo zašlete životopis včetně platného telefonního čísla na: nabor1.centrum@protektia.cz
Požadované dovednosti: práce na PC, obecná znalost administrativy a účetnictví, analytické schopnosti, pečlivost, chuť učit se novým věcem, pozitivní přístup k práci, samostatnost a flexibilitu, schopnost efektivního a logického myšlení - výhodou, znalost práce s PC (MS Office), zkušenost s účetními systémy výhodou (POHODA, PAMICA)

Hledáme uchazeče na částečný úvazek, práce je určená pro OZP pracovníky (osoby bez OZP prosím nepište).

Podobné nabídky

Prodavač/ka -OBSLUHA ČERPACÍ STANICE

Roman Linz

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Zedníci

DREDGER s.r.o.

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Podobné nabídky

Prodavač/ka -OBSLUHA ČERPACÍ STANICE

Roman Linz

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Zedníci

DREDGER s.r.o.

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc
Vložit inzerát